Επικαιρότητα

Η «ηλεκτρική» επιστροφή του θρυλικού VW Camper

Η «ηλεκτρική» επιστροφή του θρυλικού VW Camper Την άφιξη του νέου Camper με ορίζοντα το τέλος της δεκαετίας επιβεβαίωσαν στελέχη της VW από το «floor» της έκθεσης της Νέας Υόρκης σημειώνοντας μάλιστα ότι ήδη αναζητούν την ιδανική «ηλεκτρική» φόρμουλα προκειμένου το εμβληματικό van των Γερμανών να μείνει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αρχετυπικό του design.

Aναλυτικότερα, όπως επεσήμανε ο Dr. Heinz-Jakob Neusser, στέλεχος της VW, από την Νέα Υόρκη o μόνος τρόπος να διατηρηθεί η εμβληματική σχεδίαση του μοντέλου από τη δεκαετία του ’50 είναι η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το πάτωμα και ο εξοπλισμός του με ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ.

«Αν θέλουμε να το επαναφέρουμε με μια ελκυστική τιμή, δεν είναι να δυνατόν να τοποθετήσουμε τον κινητήρα πίσω. Με δεδομένο ότι θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική MQB, είναι εύκολο να το κάνουμε ηλεκτροκίνητο και, καθώς ένα ηλεκτρικό μοτέρ καταλαμβάνει λιγότερο χώρο από ένα συμβατικό κινητήρα, μάλλον θα προτιμήσουμε διαφορετική διάταξη από το παρελθόν. Επιπλέον, είναι πολύ εύκολο να βρεις χώρο για τις μπαταρίες σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, πολύ απλά διότι μπορείς να τις τοποθετήσεις κάτω από το πάτωμα του. Και έχουμε ήδη στη διάθεσή μας όλα τα απαιτούμενα συστήματα», σημειώνει το στέλεχος της VW.

Σε ό,τι αφορά τον ορίζοντα άφιξης αν και το νέο Camper δεν αναμένεται άμεσα, οι μηχανικοί της φίρμας στον τομέα έρευνας και εξέλιξης εργάζονται εντατικά για την υλοποίησή του.

«Όταν φτάσουμε στο σημείο που να μπορούμε να έχουμε μια έκδοση παραγωγής τότε, θα σας το παρουσιάσουμε ως πρωτότυπο».

Σε κάθε περίπτωση η σχεδίαση θα αποτελεί ένας από τους τομείς όπου θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στο νέο Camper το οποίο θα διατηρήσει το τετράγωνο σχήμα του και τις συμπαγείς του διαστάσεις.

«Αν δει κανείς το Bulli Concept και το σχεδιαστικό DNA του αντιλαμβάνεται εύκολα ότι χρειάζεται ένας πολύ κοντός πρόβολος μπροστά για το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά και ότι ο χώρος από την πρώτη κολώνα και μπροστά είναι πολύ περιορισμένος».

Ωστόσο, απουσία της ανάγκης για συμβατικούς κινητήρες diesel και βενζίνης η VW θα μπορούσε να ακολουθήσει τη διάταξη με το αρχετυπικό μοντέλο της δεκαετίας του ’50.

 

Πηγή:http://www.in.gr