Επικαιρότητα

Ποιος Θα Κοντράρει την Tesla; Ίσως η Porsche

Ποιος Θα Κοντράρει την Tesla; Ίσως η Porsche Να εμπλουτίσει το στόλο της με ένα ηλεκτροκίνητο όχημα σκέφτεται η Porsche, θέλοντας να καλύψει τη ζήτηση για πιο «πράσινα» πολυτελή οχήματα αλλά και να ανακόψει την άνοδο της Tesla Motors.

«Η Tesla έχει φτιάξει ένα θαυμάσιο αυτοκίνητο», δήλωσε ο επικεφαλής της Porsche, Matthias Mueller στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Στουτγκάρδη της Γερμανίας. «Έχουν μια πολύ ρεαλιστική προσέγγιση και έχουν θέσει ένα πρότυπο, που πρέπει τώρα να ακολουθήσουμε».

Η μονάδα της Volkswagen σχεδιάζει να λανσάρει το έβδομο μοντέλο της έως το 2020, αλλά δεν έχει αποφασίσει ακόμη την τελική μορφή του αυτοκινήτου. Η Porsche έχει πει στο παρελθόν ότι θα μπορούσε να επεκτείνει τη γραμμή Panamera coupe με μια μικρότερη έκδοση ή με ένα πιο ευρύχωρο μοντέλο shooting brake. Η Porsche έχει επίσης κατά νου ένα σπορ αυτοκίνητο μεταξύ της 911 Turbo, το κόστος της οποίας φτάνει στα περίπου 151.100 δολάρια και της υβριδικής Spyder, της αξίας 845.000 δολαρίων. Το νέο σπορ μοντέλο θα σχεδιαστεί για να «κοντράρει» μοντέλα της Ferrari.

Η Porsche σχεδιάζει να πουλήσει για πρώτη φορά περισσότερα από 200.000 οχήματα φέτος, με οδηγό τη ζήτηση για το αξίας 49.900 δολαρίων, τύπου SUV, μοντέλο Macan που λάνσαρε τον Απρίλιο του 2014. Η αύξηση έρχεται εν μέσω ενός διογκούμενου κύματος ζήτησης για τους περισσότερους κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων, με την Porsche και τις αδελφές εταιρείες Bentley, Mercedes-Benz της Daimler και BMW να ανακοινώνουν πέρυσι πωλήσεις-ρεκόρ.

Οι πωλήσεις της Porsche σημείωσαν άνοδο 17% στα 189.849 αυτοκίνητα το 2014 και αυξήθηκαν 34% το Φεβρουάριο στα 14.836 αυτοκίνητα. Η ζήτηση για πολυτελή οχήματα αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το τρέχον έτος με ώθηση από το αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον από Κίνα και ΗΠΑ.

Smartphone με τέσσερις τροχούς

Το περιθώριο κέρδους της Porsche μειώθηκε στο 15,8% από 18% πέρυσι, λόγω του κόστους της προσθήκης της Macan στη γραμμή παραγωγής και της αναμόρφωσης του δημοφιλούς Cayenne SUV. Ακόμη κι έτσι, η απόδοση της Porsche επί των πωλήσεων παρέμεινε μία από τις υψηλότερες παγκοσμίως. Η Porsche πωλεί επίσης την Boxster τύπου roadster και την κάμπριο Cayman.

Η εταιρεία θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη κινητήρων και στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, παρακάμπτοντας τη νέα μόδα ενσωμάτωσης διαδικτύου και αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Οι πελάτες του brand «δεν θέλουν ένα smartphone με τέσσερις τροχούς ή μια μεγαλύτερη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα», λέει ο Mueller. «Στην Porsche δεν υπάρχει χώρος για εκθέματα βιτρίνας».

Ως προς το ηλεκτροκίνητο όχημα, που θα βοηθούσε την εταιρεία να συμμορφωθεί με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, η Porsche στοχεύει σε ένα μοντέλο που θα διανύει περισσότερα από 500 χιλιόμετρα προτού χρειαστεί επαναφόρτιση –με τη διαδικασία να διαρκεί όσο μια συνηθισμένη στάση σε αυτοκινητόδρομο.

 

Πηγή:http://www.energia.gr