Επικαιρότητα

Gogoro: Αυτό είναι το "έξυπνο" ηλεκτρικό σκούτερ του μέλλοντος

Gogoro: Αυτό είναι το Στην κορυφή της λίστας με τα top εκθέματα κάθε site τεχνολογίας που κάλυψε την φετινή έκθεση CES, που διαξήχθη στο Las Vegas και έκλεισε μόλις τις πύλες της, βρέθηκε μια εφεύρεση που απέσπασε εγκωμιαστικά σχόλια τόσο για την καινοτομία της, όσο και για το σχεδιασμό της, αλλά, κυρίως, για τις προοπτικές που ανοίγει στο χώρο των μετακινήσεων στην πόλη.

Δέν ήταν κάποιο gadget, ούτε ένα αυτο-οδηγούμεο όχημα από τα πολυάριθμα που εξέθεσαν οι μεγάλοι κατασκευαστές, αλλά ένα μικρό, ηλεκτροκίνητο, "έξυπνο" σκουτεράκι. Το Gogoro.

Φτιαγμένο από ελαφρά κράματα πλαστικού που χρησιμοποιούνται στα υπερπολυτελή supercars και με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα, το Gogoro, διαθέτει το δικό του application, μέσω του οποίου ο κάτοχός του μπορεί να αλλάξει το χρώμα των φώτων, τα γραφικά του ταμπλό, να μετρήσει την μπαταρία του, να εντοπίσει τον επόμενο σταθμό αλλαγής μπαταρίας αλλά και να καλέσει σε βοήθεια εάν τρακάρει.

Στην κορυφή της λίστας με τα top εκθέματα κάθε site τεχνολογίας που κάλυψε την φετινή έκθεση CES, που διαξήχθη στο Las Vegas και έκλεισε μόλις τις πύλες της, βρέθηκε μια εφεύρεση που απέσπασε εγκωμιαστικά σχόλια τόσο για την καινοτομία της, όσο και για το σχεδιασμό της, αλλά, κυρίως, για τις προοπτικές που ανοίγει στο χώρο των μετακινήσεων στην πόλη. Δέν ήταν κάποιο gadget, ούτε ένα αυτο-οδηγούμεο όχημα από τα πολυάριθμα που εξέθεσαν οι μεγάλοι κατασκευαστές, αλλά ένα μικρό, ηλεκτροκίνητο, "έξυπνο" σκουτεράκι. Το Gogoro. Φτιαγμένο από ελαφρά κράματα πλαστικού που χρησιμοποιούνται στα υπερπολυτελή supercars και με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα, το Gogoro, διαθέτει το δικό του application, μέσω του οποίου ο κάτοχός του μπορεί να αλλάξει το χρώμα των φώτων, τα γραφικά του ταμπλό, να μετρήσει την μπαταρία του, να εντοπίσει τον επόμενο σταθμό αλλαγής μπαταρίας αλλά και να καλέσει σε βοήθεια εάν τρακάρει.

Την κίνησή του, αναλαμβάνει μια σπιρτόζικη μηχανή, εφοδιασμένη με καινοτομίες για μεγαλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση ενέργειας που μεταδίδει την κίνηση με καδένα στον πίσω τροχό, η οποία κάνει το Gogogro γρηγορότερο κατά 16% από τα συμβατικά σκούτερ των 125 κυβικών, εξασφαλίζοντάς του επιτάχυνση από 0 έως 50 χλμ., σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα!

 

Gogoro: Αυτό είναι το

Πηγή:http://www.lifo.gr