Επικαιρότητα

Coca Cola: Μηχάνημα μετατρέπει την ανακύκλωση… σε παιχνίδι!

Coca Cola: Μηχάνημα μετατρέπει την ανακύκλωση… σε παιχνίδι! Με «όπλο» το γέλιο και το παιχνίδι, οι υπεύθυνοι της Coca Cola σκέφτηκαν έναν ιδιαίτερο τρόπο για να οδηγήσουν τους κατοίκους στο Μπαγκλαντές προς την ανακύκλωση. Με περιβαλλοντικές ανησυχίες, η εταιρεία σχεδίασε ένα μηχάνημα με arcade games που λειτουργούσε, μόνο εάν ο χρήστες τοποθετούσαν μέσα στην υποδοχή, αντί για νομίσματα… άδεια μπουκάλια του αναψυκτικού! Πρόκειται για το μηχάνημα με το όνομα “Hapiness Arcade” που είχε σχεδιαστεί με υποδοχή που «ταίριαζε» απόλυτα με τις διαστάσεις των πλαστικών συσκευασιών της εταιρείας.

Η «έξυπνη» πρωτοβουλία κέρδισε το ενδιαφέρον της πόλης Ντάκα, που διαθέτει 15 εκατ. πληθυσμό, ακόμα και εάν δεν είναι γνωστή για τις οικολογικές της συνήθειες. Εκατοντάδες κάτοικοι έκαναν ουρά για να παίξουν το παιχνίδι “Pong”, με το μηχάνημα να κατευθύνεται προς έξι διαφορετικές τοποθεσίες. Βέβαια, δεν πρόκειται για μια σύγχρονη εμπειρία βιντεοπαιχνιδιών, αλλά για το arcade game που προσφέρει γέλιο και ένα μάθημα ζωής.

«Όταν ο λαός της Ντάκα δεν ενδιαφέρεται για την ανακύκλωση, είναι δεδομένο ότι η περιοχή κατευθύνεται προς τη σίγουρη καταστροφή. Θέλουμε να τους δώσουμε την ευκαιρία να σκεφτούν την ανακύκλωση ως μια θετική πράξη… μέσα από το παιχνίδι», αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.

Πάντως, το πείραμα έδειξε ότι χιλιάδες μπουκάλια συλλέχθηκαν μέσα σε έξι μέρες από τη στιγμή που εγκαταστάθηκε το μηχάνημα. Με τη σειρά του, το “Happiness Arcade” μετέτρεπε τα άδεια μπουκάλια σε μικρά κομμάτια συμπιεσμένου υλικού (pellets), ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν στην κατασκευή άλλων πλαστικών προϊόντων.

Η διαφημιστική εταιρεία, Grey Dhaka, που βρίσκεται πίσω από το «κόλπο» αειφορίας, παραδέχθηκε ότι είναι δύσκολο να υπολογιστεί το πόσο μεγάλη ήταν η επίδραση των κατοίκων όσον αφορά την ανακύκλωση. «Η εκστρατεία συνδέεται άμεσα με την ευαισθητοποίηση. Για την Coca Cola, που κουβαλά ένα μεγάλο εμπορικό σήμα, είναι σημαντικό να βάζει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα στην πρώτη γραμμή των στρατηγικών της», εξηγούν οι υπεύθυνοι της Grey Dhaka.

 

Πηγή:http://www.flowmagazine.gr