Επικαιρότητα

BYD Qin, το πράσινο αυτοκίνητο που ξεπουλάει στη «δύσκολη» Κίνα

BYD Qin, το πράσινο αυτοκίνητο που ξεπουλάει στη «δύσκολη» Κίνα Κυκλοφόρησε μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο και μέσα στο πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους έγινε το πράσινο αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Κίνα. Ο λόγος για το plug-in υβριδικό BYD Qin, το οποίο ήρθε να ταράξει τα νερά σε μια χώρα με τεράστιο πρόβλημα ρύπανσης του ατμοσφαιρικού αέρα, όπου ακόμη και οι γενναιόδωρες επιδοτήσεις δεν είχαν κατορθώσει να τονώσουν την ηλεκτροκίνηση.

Με επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 5,9 δευτερόλεπτα, ανώτατη ταχύτητα 185 χιλιόμετρα την ώρα, κατανάλωση καυσίμου 1,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και αυτονομία 70 χιλιομέτρων με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, η δεύτερη έκδοση του Qin κέρδισε τις εντυπώσεις από την αρχή. Σύμφωνα με την ίδια την BYD, τα πρώτα 100 οχήματα πουλήθηκαν μέσα σε 2 δευτερόλεπτα αφότου άρχισε η διάθεσή τους στο Ίντερνετ!

Τα αποτελέσματα του ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του έτους φαίνεται ότι θα είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά. Μόνο μέσα στις πρώτες εβδομάδες του έτους, ο συνολικός αριθμός των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στην Κίνα έφθασε τις 6.795, εκ των οποίων περίπου 6.000 ήταν Qin, γεγονός που καθιστά το νέο όχημα το πιο επιτυχημένο στη χώρα.

«Η είδηση ότι το Qin είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις δεν θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη, καθώς πολύ απλά δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο τόσο γρήγορο, αποδοτικό, κομψό και οικονομικό στην αγορά, οπουδήποτε», δήλωσε η αντιπρόεδρος της BYD Στέλα Λι.

Αναλυτές προβλέπουν ότι η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί, καθώς Πεκίνο και Σαγκάη ανακοίνωσαν προ ημερών ότι τα νέα οχήματα του ομίλου πληρούν τις προϋποθέσεις για να ενταχθούν στο πρόγραμμα επιδοτήσεων που επιτρέπει την αγορά φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων σε πολύ χαμηλότερη τιμή.

Η BYD έχει, τα τελευταία χρόνια, κάνει αισθητή την παρουσία της και σε άλλες αγορές, κυρίως χάρη στα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία της. Τον Ιανουάριο, η αρχή μεταφορών του Λονδίνου ανακοίνωσε την προσθήκη τέτοιων λεωφορείων στο στόλο της βρετανικής πρωτεύουσας, ενώ πρόσφατα τα πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία του κινεζικού ομίλου έκαναν την εμφάνισή τους σε Βραζιλία και Ουρουγουάη. Φέτος θα αρχίσει επίσης η παραγωγή του πρώτου πλήρως ηλεκτροκίνητου αρθρωτού λεωφορείου στον κόσμο.

 

Πηγή:http://www.naftemporiki.gr