Επικαιρότητα

Δεύτερο βραβείο για την APIVITA στα Global Sustainable Beauty Awards

Δεύτερο βραβείο για την APIVITA στα Global Sustainable Beauty Awards Το Sustainable Cosmetics Summit οργανώνεται από την Organic Monitor, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στην έρευνα, στη συμβουλευτική και στην εκπαίδευση στην παγκόσμια αγορά βιολογικών και φυσικών προϊόντων.

Από το 2001, παρακολουθεί τις ηθικές και βιώσιμες βιομηχανίες μεταξύ των οποίων αυτή των βιολογικών τροφίμων, του ηθικού εμπορίου (fair trade) και των φυσικών καλλυντικών.

Το Sustainable Cosmetics Summit λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο στη Βόρειο Αμερική, στη Λατινική Αμερική, στην Ασία-Ωκεανία και στην Ευρώπη. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.organicmonitor.com.

Η Ευρωπαϊκή συνάντηση του Sustainable Cosmetics Summit για το 2013 έλαβε χώρα στο Παρίσι στο ξενοδοχείο Paris Marriott Champs Elysées στις 21-23 Οκτωβρίου. Κεντρικά θέματα ήταν οι πράσινες συνθέσεις καλλυντικών και η βιώσιμη συσκευασία καλλυντικών.

Επίσης αναλύθηκαν ενδελεχώς οι διάφοροι τρόποι μείωσης του οικολογικού αποτύπωματος των καλλυντικών εταιριών μέσω των πρασίνων συστατικών και της οικολογικής συσκευασίας. Όπως πάντα ο σκοπός αυτού του συνεδρίου ήταν να προάγει την αειφορία στη βιομηχανία των καλλυντικών φέρνοντας στο ίδιο τραπέζι τους βασικούς εμπλεκόμενους για να πραγματευτούν σε υψηλό επίπεδο τα σχετικά θέματα.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του Sustainable Cosmetics Summit έγινε η απονομή των Sustainable Beauty Awards, που έχουν σκοπό να αναγνωρίσουν και να τιμήσουν τις πρωτοπόρες εταιρείες, που προάγουν στην πράξη τη βιώσιμη ανάπτυξη στη βιομηχανία ομορφιάς και προσθέτουν αξία πέρα και πάνω από το προϊόν στην κοινωνία και στο περιβάλλον.

Με την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας του συνεδρίου στις 21 Οκτωβρίου έγινε η τελετή ανακοίνωσης των νικητών και η απονομή των τιμητικών βραβείων σε πέντε ξεχωριστές κατηγορίες. Οι συμμετοχές έφτασαν τις 150 εταιρείες από όλο τον κόσμο.

Μεταξύ των υποψηφίων εταιρειών ήταν και πολυεθνικοί κολοσσοί της βιομηχανίας καλλυντικών, όπως η Procter & Gamble, η L' Oreal, η Weleda, η IFF, η Firmenich, η Akzo Nobel. Οι φιναλίστ ήταν 15, τρεις σε κάθε κατηγορία, εκ των οποίων βραβεύτηκε ο πρώτος και δεύτερος κάθε κατηγορίας.

Η APIVITA εκπροσωπούμενη απο τον ιδρυτή και αντιπρόεδρο Νίκο Κουτσιανά και τον Ηead του τμήματος Αειφορίας της εταιρείας Αναγνώστη Τσουκαλά, παρέλαβε το 2ο βραβείο στην κατηγορία Sustainability Pioneer για τη διαχρονική πρωτοπορία της σε θέματα αειφορίας με ταυτόχρονη σημαντική ευαισθησία σε θέματα κοινωνικής ευθύνης, με ιδιαίτερη αναφορά στην καμπάνια Παστίλιες Για Τον Πόνου του Άλλου που επιτυχώς υλοποίησε με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα.

Το βραβείο αυτό αποτελεί την επιβράβευση όλων των ανθρώπων μας, των συνεργατών μας, των πελατών μας που με συνέπεια υποστηρίζουν και υπηρετούν τα οράματα, τις αξίες και τη φιλοσοφία της APIVITA εδώ και 35 χρόνια.

Επιπλέον, είναι μια σημαντική προβολή της Ελλάδας, της Ελλάδας που μπορεί να δημιουργεί και να διδάσκει υγιή και ηθική επιχειρηματικότητα στο σημερινό παγκόσμιο περιβάλλον.

Μας ενδυναμώνει όλους για να συνεχίσουμε να κάνουμε σωστές επιλογές και να συνεχίσουμε να προσθέτουμε αξία στην κοινωνία και στο περιβάλλον.

 

Πηγή:http://www.newsbeast.gr