Επικαιρότητα

Αυξημένη η ζήτηση για φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες

Αυξημένη η ζήτηση για φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές, αλλά και βιομηχανίες τροφίμων και ποτών στρέφονται προς τις συσκευασίες με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της 5ης Περιβαλλοντικής Έρευνας της Tetra Pak, η οποία πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια σε καταναλωτές και στελέχη της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών από ολόκληρο τον κόσμο, σημαντικά συμπεράσματα προκύπτουν και για την ανακύκλωση, η οποία εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η φετινή έρευνα αναδεικνύει τη χρήση ανανεώσιμων και βιολογικής προέλευσης υλικών σε σημαντική τάση, η οποία υποστηρίζεται και από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο. Μάλιστα, σύμφωνα με τους προμηθευτές αλλά και στελέχη της βιομηχανίας, η παραπάνω τάση πρόκειται να διαμορφώσει τον κλάδο της συσκευασίας ποτών στο προσεχές μέλλον.

Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιλέγουν και να ξεχωρίζουν τη χάρτινη συσκευασία ως περισσότερο φιλική προς το περιβάλλον σε σχέση με τις υπόλοιπες, ενώ σε ποσοστό που ξεπερνά το 50%, πιστεύουν πως η χρήση πλαστικού βιολογικής προέλευσης ενισχύει το περιβαλλοντικό προφίλ των χάρτινων συσκευασιών.

Τα αποτελέσματα της έρευνας επιβεβαιώνουν επίσης την αυξανόμενη ζήτηση, από τη πλευρά των καταναλωτών, για ετικέτες με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το περιβαλλοντικό προφίλ μιας συσκευασίας. Συγκεκριμένα, το 37% των καταναλωτών επιλέγει προϊόντα σε συσκευασίες που φέρουν περιβαλλοντικά λογότυπα, ένας στους πέντε αναγνωρίζει το σήμα του Forest Stewardship Council (FSC), ενώ οι περισσότεροι από αυτούς το συνδέουν με τη βιώσιμη δασοκομία.

Ο διαχωρισμός των υλικών συσκευασίας με σκοπό την ανακύκλωσή τους εξακολουθεί να αποτελεί τη νούμερο ένα περιβαλλοντική δραστηριότητα των καταναλωτών παγκοσμίως, όπως καταγράφεται από την ίδια έρευνα από το 2005 έως και σήμερα, ενώ η δυνατότητα ανακύκλωσης των υλικών συσκευασίας θεωρείται σημαντικό κριτήριο για την ανάπτυξη ενός προϊόντος και από τους προμηθευτές και τις βιομηχανίες τροφίμων.

 

Πηγή:http://www.energypress.gr